| MENTORSKA OBUKA „PROCENA USPEŠNOSTI ZAPOSLENIH U MEDICINSKOM I FARMACEUTSKOM SEKTORU“ | 
| 
 Cilj obuke: Predstavljanje primenjivih metoda za merenja učinka i modela zarada zaposlenih. Analiza metoda i kriterijuma procene radnog učinka zaposlenih u firmama koje se bave poslovima vezanim za medicinu i farmaciju. Prikaz većeg broja praktičnih kriterijuma i efekata do kojih dovodi njihova primena. 
 Kome je namenjen: Zaposlenima u klinikama, bolnicama, domovima zdravlja, laboratorijama, farmaceutskim kompanijama, apotekama, ordinacijama, zdravstvenim i wellness centrima, svim firmama i organizacijama u kojima radi medicinsko osoblje. Zaposlenima na pozicijama u ljudskim resursima i kontroli kvaliteta, vlasnicima, direktorima i upravljačkoj strukturi. 
 Grupe poslova na koje se obraća posebna pažnja: Stručno osoblje (farmaceuti, lekari, medicinske sestre i tehničari), upravljačke pozicije, nemedicinsko osoblje i opšti poslovi. 
 Šta polaznici dobijaju: Dobru osnovu za započinjanje procesa izrade i uvođenja sistema. Kroz praktične modele, ali i prenošenje iskustava stečenih na izradi sistema kod nas i u inostranstvu, ukazaćemo na prednosti korišćenja različitih modela u zavisnosti od pozicije. Polaznici dobijaju i detaljno urađene modele platnih struktura i sistem za merenje učinka u excel formatu. 
 Obuka koja će Vam pomoći da povećate kvalitet i efikasnost!
 | 
| Modeli zarada i učinak zaposlenih Analiza: Metode ocenjivanja i rangiranja | 
 | 
| 
 | Procena uspešnosti 
 Detaljna analiza formulara za
  ocenjivanje Metoda kritičnih incidenata Razvoj kompetencija | 
| 
 Česta pitanja polaznika 
 Da li ću moći da dobijem odgovore na pitanja koje me interesuju? Da. Rad je veoma interaktivan i predavač veliku pažnju posvećuje upravo diskusiji na primerima koje polaznici daju i pitanjima koja postave. 
 Zašto je važno meriti učinak u medicinskom i farmaceutskom sektoru? Ukratko, merenje učinka smanjuje broj grešaka. Osnovni cilj merenja učinka u ovom sektoru je podizanje kvaliteta rada, kroz povećanje kompetencija i pouzdanosti zaposlenih. Metode koje se koriste pomažu da se identifikuju oblasti u kojima je potrebno poboljšanje rada i kompetencija osoblja. Takođe, svim zaposlenima je jasnije šta su ciljevi i tome prilagođavaju svoj rad. Pored povećanja produktivnosti i smanjenja troškova, prisutno je i povećanje discipline zaposlenih, pa je korist višestruka. 
 Da li je obuka prilagođena manjim ili velikim organizacijama? Obuka je prilagođena učinku i zaradama zaposlenih u medicinskom i farmaceutskom sektoru, bez obzira da li se radi o manjoj ili većoj organizaciji. Predavač ima iskustvo u radom sa organizacijama različitih veličina. Zato je obuku osmislio tako da znanje mogu primeniti svi, a primeri koje se navode su raznovrsni. Zbog rada u izuzetno maloj grupi (do 5 polaznika), predavač ima mogućnost da primere dodatno prilagodi samoj grupi. 
 Koja prethodna znanja moram da imam? Dovoljno je opšte razumevanje poslovnih procesa, a rad u grupi od samo 5 polaznika daje mogućnost predavaču da pruži sva potrebna objašnjenja, ako za tim ima potrebe. 
 Utisci polaznika 
 “Više od očekivanog, dosta novina i predloga koje mogu da iskoristim u svom radu.”  
 
 
 | 
  Formular za    upite i prijave 
| Metodologija predavanja: Interaktivna
  mentorska obuka. Predavač: | Organizator:  
 Vreme i mesto održavanja: 16. - 18. septembar 2015. od 11 do 17 časova Dubrovačka 16, Beograd 
 Kotizacija:
   | 
  Prijave
  se vrše i putem telefona
    011/2180696 ili 065/2180696 (radnim danom od 10-17h)
Kontakt osoba: Ivana Gavrilović, e-mail: seminari@iconsult.rs 
Mesto će biti
  zagarantovano tek po uplati kotizacije
  http://www.obuke.rs/